نورگیر حبابی در مقایسه با شیشه ای

نورگیر-حبابی-یا-نورگیر-تخت
۱۴۰۱/۰۶/۲۳

اگر تصمیم گرفته اید که نورگیر حبابی در خانه یا محل کار خود نصب کنید، پس آماده‌ باشید تا از تمام مزایایی که نورگیر حبابی به همراه دارد لذت ببرید. از جمله:  نور طبیعی، روحیه بخشی بهتر و هزینه‌های انرژی کمتر.

سبک های زیادی برای انتخاب نورگیر وجود دارد. تخت، حبابی، هرمی، تک پنل و غیره همه گزینه های ممکن برای خانه یا محل کار وجود دارند. دو انتخاب محبوب در میان مصرف کنندگان، نورگیرهای تخت و نورگیرهای حبابی هستند. در ادامه این مقاله نکاتی در مورد این دو نوع نورگیر نوشته شده است.

نورگیر حبابی

حبابی

نورگیرهای حبابی راه حلی چشم نواز برای گنجاندن نور طبیعی در اتاق هستند. این نورگیرها در روزگار گذشته نیز به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند و امروزه نیز محبوب هستند.

نور بیشتر

دلیل اصلی سرمایه گذاری مردم در زمینه نورگیر، این است که نور طبیعی بیشتری به خانه یا محل کار خود اضافه کنند. نورگیرهای گنبدی معمولاً در مقایسه با نورگیرهای مسطح، نور بیشتری را به اتاق اضافه می کنند. انحنای طراحی گنبدی شکل به آن ها اجازه می دهد تا نور خورشید را خم کرده و فقط کمی نور اضافی به اتاق اضافه کند.

مقاوم در برابر آب و هوا

یکی از چیزهایی که می تواند خلق و خوی شما را تضعیف کند، پر شدن نورگیرتان از باران یا برف است. نورگیرهای حبابی این مشکل را ندارند. منحنی شکل بودن آن ها اجازه می دهد تا باران و برف به راحتی از نورگیر شما خارج شوند. این مسئله تضمین می کند که بدون توجه به آب و هوای بیرون، می توانید از شفافیت نورگیر خود لذت ببرید.

نورگیر ورق پلی کربنات

کارایی بهتر

یکی از نکات مهم در مورد نورگیرهای حبابی این است که آنها حتی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی ایجاد می کنند. به طور معمول، نورگیرهای حبابی از طلق با کیفیت ساخته می شوندکه بسیار ماندگار و بادوام بوده و از شیشه سبک تر است.

اگر نورگیر حبابی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید آن را در مدل «دو جداره » هم داشته باشید. این نورگیرها دارای چند لایه هستند که دارای یک لایه عایق اضافی است که باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

تخت

یکی از بزرگترین مزایای یک نورگیر مسطح، داشتن گزینه های شیشه و ورق پلی کربنات به عنوان متریال است. ورق پلی کربنات بسیار بادوام است و دارای یک لایه اضافی است.  برخلاف ورق پلی کربنات، واحدهای شیشه ای را می توان کاملاً آب بندی کرد و در حفظ گرما در زمستان و حفظ سرما در تابستان مؤثرتر است.

مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد نوع نورگیر مورد نظر با یک متخصص صحبت کنید. بسیاری از عوامل دیگر مانند نوع سقفی که دارید در گزینه های مناسب برای نورگیر شما نقش دارند. متخصصان شرکت تولیدی نورگیران می توانند به شما در پاسخگویی به سوالاتتان کمک کرده و شما را به سمت نورگیر عالی راهنمایی کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =