افزایش ارزش خانه با نورگیر

نورگیر-حبابی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

سرمایه گذاری عقلانی

افراد ممکن است به عنوان صاحب خانه در مورد سرمایه گذاری  هایی فکر کنند که  می توان در خانه انجام داد و اینکه چگونه با حداقل هزینه، بیشترین ارزش را به ملک اضافه نمایند. می توان چیزی را نصب کرد تا خانه را در بهره وری انرژی کارامد تر نموده و در عین حال آن را شیک تر کرد. اگر چنین است، پاسخ می تواند قرار دادن یک یا دو نورگیر باشد.

زیبایی و بهره وری انرژی

اگر هدف شما کاهش میزان انرژی مصرفی در خانه است، نورگیر می تواند به شما کمک کند. می توانید نورگیر را انتخاب کنید که در واقع یک پنجره بزرگ در سقف اتاق است تا نور خورشید بیشتری وارد خانه شود و به نوبه خود باعث می شود تا انرژی کمتری برای روشنایی مصرف شود. از آنجایی که نورگیر مقدار زیادی نور خورشید را وارد می کند، ممکن است بتوانید میزان انرژی مصرفی برای گرم کردن اتاق را نیز در زمستان کاهش دهید. اگر نگران این هستید که در تابستان اتاق خیلی گرم شود، می توانید یک نورگیر با پرده داخلی تهیه نمایید تا بتوانید در روزهایی که هوا بسیار گرم است آن را ببندید.

نورگیر خلاقانه

اگر می‌خواهید ارزش خانه خود را با شیک‌تر کردن و جذاب‌تر کردن آن افزایش دهید، باز هم نورگیر انتخاب خوبی است. نورگیرها در همه سبک ها، شکل ها و اندازه ها هستند، بنابراین می توان از آنها برای تغییر “حس” اتاق استفاده کرد.

اگر یک نورگیر بزرگ نصب کنید، اتاق شما را دل باز کرده و آن را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد. نورگیرهای کوچکتر که برای روشنایی اضافی در سالن ها، انبارها، کمدها یا سایر مناطق محیطها عالی هستند، از بیرون ظاهر مدرن تری به خانه شما می بخشند. می توانید کمی خلاقیت به خرج داده و از نورگیر حبابی رنگی استفاده کنید که به نور خورشید اجازه می دهد اتاق شما را در نور چند رنگی رنگ آمیزی کند.

جذب نور و کارامدی

در حالی که نورگیرها عمدتاً جدب نور بیشتر اتاق مفید هستند، نباید از این نکته غافل شد که استفاده از آنها افزایش ارزش خانه از طریق صرفه جویی در انرژی، بهبود جذابیت داخلی و افزایش جذابیت بیرونی،را نیز به همراه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نورگیر و مشاوره رایگان در مورد خرید انواع نورگیر حبابی، طلقی، شیشه ای و پلی کربنات می توانید با کارشناسان فروش شرکت تولیدی نورگیران در تماس باشید.

1دیدگاه

  • حسام, 1401/10/18
    Reply

    مختصر و مفید و بسیار عالی
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =